pondělí 31. ledna 2011

den 160 31.1.pondělí - Mám alergii na rýmu.

Ačkoliv spíme jakž tak celou noc,ráno co ráno jsem pořád unavená.A ani mladá nikam nespěchá a nehrne.Celý den popotahuje a já jsem na to šíleně alergická.Kapu,smrkáme.Mám pocit,že nic jiného celý den neděláme.Ona už je asi alergická na mě s tím mým ať se jde vysmrkat.Dopoledne mi už aktivněji pomáhala s vymalováváním dalších písmen.Po obědě jsme vyrazily na krátkou procházku.Svítilo sluníčko a i když byl šílený mráz bylo to příjemné.Přesně tohle jsme potřebovaly.Odpoledne zase uteklo mezi hraním a vymalováváním.Nějak jsem se do toho moc ponořila.Asi sebeobrana abych neslyšela to její neustálé popotahování.Každá rýma je u nás nekonečná.Mám podezření,že na ní nefungují žádné sebedražší kapky.Že prostě nefunguje nic.A pořekadlo,že léčená rýma trvá týden a neléčená 7 dní tuplem neplatí.U nás tedy ne.

1 komentář:

  1. Jenda má taky rýmu a kašel a utíká, jen se přiblížím s kapesníkem... Brzké uzdravení...

    OdpovědětVymazat