středa 12. ledna 2011

den 141 - 12.1.středa -Náročný den.

Jak to tak bývá dnes by se nám se spaním dařilo.Oběma.Statečně jsme vykročily do nového dne.A dávalo nám to zabrat.Oběma.Já měla pocit,že zase strašně moc mluví,pomalu chodí.Desetkrát po sobě řekne,,Mami" takovým šíleně naléhavým tonem,aby mi řekla něco naprosto nic neříkajícího.Třeba,že má bílou škodovku.Jako.A nutí mě to opakovat a né jednou.A v autobuse začala kašlat.Takže jsem ve škole odevzdala dítě,které se jeví jako nedoléčené.Že autobus podražil bylo jen takové malé zpestření.Jak ráda jsem se vydala osamocena směr město.Vyřídila jsem si v klidu poštu,nákup.Dokonce i na kafe si zašla.A potom mě čekala další hodina počítačového kurzu.No nevím,docela jsem se zapotila-já vůbec nechápu o čem to mluví.Zase jsme dělali tabulku v Excelu.Je to jak když mi něco vysvětluje syn-rozumím každému 5 slovu.Nevidím to růžově.Tak jsem šla pro mladou a tady to taky nebylo růžový.Odmítala počítat,dupala,kašlala.Hezky nám to začíná.Cesta dobrá,cena vlaku zůstala stejná.Doma jen chvilka odpočinku.Dnes jsem toho moc neudělala co se týče domácích prací.Musely jsme udělat úkol-měla namalovat co dostala pod stromeček.A protože než bychom to všechno namalovaly a kdoví zda by se zdařilo-psa třeba neumím,tak jsem to vyřešila jednoduše.Mladá si vybrala,že bude malovat piáno,tak jsme ho obtáhly a ona si ho vymalovala.A šlo se plavat.Vlezla jsem tam i já a báječně si zaplavala.Cestou domů  se mi podlamovaly nohy.Dneska budeme spát obě jako miminka.

4 komentáře:

  1. Slzičko, vy nemáte ZTP/P? Myslím kvůli tomu jízdnému...

    OdpovědětVymazat
  2. Průkazku máme,to jen ,že jsem netušila a po ránu mě to vykolejilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi statečnice odvážná! Je skvělý,že se držíš předsevzetí a do bazénu vlezeš. Myslím, že je snadný omlouvat si to a říct si: no,dneska jsem unavená, tak příště...Musím si z toho vzít příklad! Teda až domarodím...:-)

    OdpovědětVymazat