čtvrtek 27. ledna 2011

den 154 - 25.1.úterý - Přežíváme.

Zase nás všechno stojí spoustu sil.Vstát-tak bolestně se jí nechce.A není to jen nějaký vzdor.Je unavená,já jsem unavená.Ke všemu jsme ráno mířily ke kinu místo do školy.To mě jen utvrzuje v pochybách,že to nemá smysl se vláčet v té zimě.Mladá se těšila,ale nebylo na co.Měly jít na Souboj Titánů.Normálně hraný film,ale tohle nemůže zaujmout.Nakonec když jsem si nesla nákup do šatny už byli zpátky ve škole.Dobu jsem odolávala,ale děs,že se něco stalo mě přesvědčil abych se šla zeptat co se děje.Oni nakonec v tom kině vůbec nebyli,protože to bylo s titulkama,v angličtině.Mě bylo divný,že chodí takové velké děti z jiných škol.Naši chodí se školkovými a prvním stupněm.Mladá se dnem opět provztekala a já jen vyzmrzla a začalo mě bolet ucho.A aby to bylo kompletní tak 15 minut zpoždění.Doma už jsem nebyla ničeho schopná.

Žádné komentáře:

Okomentovat