středa 19. ledna 2011

den 148 - 19.1.středa - Další děsný den.





Měla jsem takový strach,že zase zaspím,že jsem se budila od 5.A ráno žádná sláva.Mladá nijak nejásala a ani moc nepolupracovala.Už na zastávce jsme se přetahovaly.Ona táhla směrem k paní a já opačně.Celou jízdu následoval malý horor.Má snaha ji zaujmout,rozptýlit šla mimo ni.Ona si jela to své-natahovala ruku na sedadlo před námi,aby se dotýkala nebo alespoň ve mě vzbudila pocit,že se bude.Potom následovala hlemýždí cesta do školy.Už jsem si musela začít zpívat abych přehlušila toho nerva v sobě.Zmrzlá,naprosto namoženou ruku,s neodolatelnou chutí utéct.Ale ještě jsem si musela počkat na další dějství-převlékání.Byla jsem tak rozhozená,že jsem ji strčila do družiny,zahlásila,že má nastartováno a prchla.Po půl hodině jsem se pokorně vrátila,protože jsem až při nákupu zjistila,že stále nosím její úkol a brýle.Učitelky se jen chápavě usmívaly.Celý den zataženo,ke všemu se ochladilo.Dnes to ani foťák nezachránil.Nebo můžu vystavovat fotky s názvem,,Depka".Taky mě čekala další hodina počítačů.Připadala jsem si jako na základní škole kdy jsem zírala na papír a nebyla schopna nic udělat.Místo papíru monitor,pár let uteklo a já pořád nejsem schopna nic udělat.Dnes jsme dělali grafy-hezky to bylo,barevný,3D.Tak jsem si šla pro to své dítě neštˇastné.Žádná sláva to prý nebyla.Měla štěstí,že spolužák šokoval víc.A známá zima a co nejpomalejší chůze.Naše cesta dnes vedla na úřad.Rovnou od vlaku,protože jinak bych se zase nedonutila,neodhodlala.Tradiční nervozita vystupňovaná změnami od nového roku.Co mě čeká?Zatím milá úřednice,žádné fronty a sdělení,že pro mě se nic nemění.Otázkou zůstává co to bude znamenat v korunách.Cesta domů už byla snažší.Rychlost se tedy nezvýšila-čím blíž domu a čím víc mě můj močový měchýř prosil,tím jsme šly pomaleji a pomaleji.Ale ta představa,že za pár minut budu v teple,jíst a ulevovat si.To vysvobození,že plavání máme omluvené a už nic nemusím.Jen dodržet mladé zákaz počítače.Třeba půjde do sebe a začne se chovat jako mladá dáma:)

3 komentáře:

  1. Slzičko, nemáme to holt lehký, ale dnes jsem se musela tvému příspěvku moc smát. Nechci, aby to vypadalo jako škodolibost, ale napsala jsi to úžasně vtipně. Tak ať je zítra líp.

    OdpovědětVymazat
  2. I my jsme měli "podobný prima" den..asi je něco ve vzduchu...

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, tak snad bude líp...Tyhle depkoidní dny jsou fakt náročné, a když je jich pak sada, tak je to na zahrabání sto sáhu pod zem :-). Věřím, že až vysvitne sluníčko, tyhle nálady a stavy se vylepší...teda DOUFÁM!!

    OdpovědětVymazat