pondělí 10. ledna 2011

den 139-10.1.pondělí-Zamračený den.


Po probuzení jsem měla doslova šok.Bylo 9.30!!!!Byla taková tma,že i mladá usoudila,že je stále ještě noc a spala.Kupodivu jsem byla jak praštěná palicí-asi toho spánku bylo nezvykle mnoho.A tak jsem si napsala na papírek záchytné body s úkoly a jela podle nich.Dopoledne jsem se věnovala úklidu pokoje.Mladá zatím zcela samostatně psala do písanky.Potom vaření oběda.Odpočinek a zase úklid.Ven jsem ji musela přemlouvat.A dost mě vykolejilo,že se na poště začala vztekat.Rozhodla jsem se odejít,protože tam bylo moc lidí a ke všemu neměli podací lístek který jsem potřebovala.A to ji naštvalo.Že odcházíme.V dalších obchodech to už bylo lepší.Šly jsme kolem zeleniny a venku měli první petrklíče.Mladá si jich všimla a nadšeně si je prohlížela.A tak jsem neodolala a jeden jsme si koupily.Alespoň trošičku té sluníčkové od jara.Doma svačina a pokračování dle seznamu.Po dlouhé době pískání.Při té rýmě a kašly jsme nehrály.Potěšilo,že jsme ani jedna nezapomněly co jsme se zatím naučily.Taky jsem se věnovala svým zádům a procvičovala je.Jestli bude i zítra tak strašně zamračeno bude to náročné.Chtělo by to trošičku sluníčka.

2 komentáře:

  1. My už taky vyhlížíme jaro a sluníčko...

    OdpovědětVymazat
  2. Petrklíče... krása. A jste ženy šikovné, činorodé. Taky si píšu záchytné body. Ale já proto, že mám ďuru v hlavě. :oD
    Těším se na jaro, protože ted jsem moc líná na to tahat se s Tyrankou venku a na kočár už je velká.

    OdpovědětVymazat