neděle 30. ledna 2011

den 159 - 30.1.neděle - Nevrlá.



Noc vcelku dobrá.I ráno docela.Ale potom začala být mladá nevrlá.Nic ji moc nebavilo.Podstrkávala jsem jí písmena na vymalování,hraní pexesa.Asi se cítí jako já před pár dny.Rýmu má šílenou,pravdě podobně jí bolí hlava.Celé dopoledne sní nebyla řeč ačkoliv teplota žádná.Bylo to docela náročné dopoledne.Není to dobrý.Nevěstí to nic příjemného.Trochu se bojím co přinese noc.Čtení jiných blogů kde teploty stoupají,zvrací se mi klidu  nepřidává.Po obědě jsem se ji snažila přemluvit ke krátké procházce.Aby se vyčistil vzduch,aby byla změna.Nechtělo se jí moc.Ale podařilo se mi ji přemluvit.Vědoma toho,že jí to moc šlapat nebude.Šlo to,dokonce jsme došly dál než minule a nakoupily.Je vidět,že jí to dalo zabrat,ale nevztekala se.Doma už byla klidná.Mě je líp a líp a mám chuť tvořit.Tak jsem dodělala tykadla k masce berušky.A začala jsem vyrábět písmena.Jsou z papíru a stojí.Mladá se moc zapojovat nechce.Ale písmen bude dost tak snad se připojí.

2 komentáře:

  1. Super tip na stojící písmenka..to by mohlo Jendu bavit...dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž se nám nápad s písmeny líbí. U nás právě teď frčí číslice a písmena. Díky.

    OdpovědětVymazat