neděle 16. ledna 2011

den 145 - 16.1.neděle - Nevydařená procházka.



I dnešní ráno bylo vstávání pozdější.Pohádky,snídaně-neděle.A protože se za okny probouzel krásný slunečný den zvládly jsme i úkol.Abychom měly odpoledne víc času na pobyt venku.Po obědě a nezbytném úklidu jsme vyrazily.Šla celkem ochotně.Problém nastal až venku.Nedohodly jsme se na směru cesty.A já tvrdohlavá ji táhla tam kam se chtělo mě.A byla jsem potrestána.Sice na nás svítilo sluníčko a bylo by to fajn.Jenže jí se nechtělo.Tak se zastavovala,vztekala.Rázem se vytratila pohoda,zůstaly jen dvě naštvané ženské.Mlčky jsem záviděla těm davům které jsme míjely.V jaké pohodě si užívali den v přírodě.Až ke konci se to trošku zklidnilo.Snad toho na ni bylo po zimě dost.Možná jsem měla víc poslouchat její přání.Mírně mě to vykolejilo,padl na mě smutek.Že jsem to neustála,pokazila celé odpoledne,měla jsem nepřiměřená očekávání.Zbytek dne jsem věnovala žehlení,chystáním věcí na zítra a přemýšlením jak mladé trochu posílit kondici.Abychom mohly vyrazit zase o kousek dál.Abychom si to příště užily.

Žádné komentáře:

Okomentovat