čtvrtek 27. ledna 2011

den 156 - 27.1.čtvrtek - Virujeme.

Noc byla pro mě plaváním ve vlastním potu.Mladá naštěstí spala a nefajrovala.Ráno s ohledem na svou velice mizernou kondici jsem ani neustlala.Ba naopak rozestlala i u syna.Den jsme trávily přesuny z místnosti do místnosti.Mladá si hrála,já ležela.Občas i přilehla.Na oběd jsem nás odbyla polévkou.Společně jsme zalehly k další pohádce.S večerem je mi zase o něco mizerněji.Mladá taky zrovna nekvete-kašle.Měla bych jít s ní k doktorce,ale obávám se,že tohle ani jedna nezvládneme.Zatím to nechám koňovi,uvidíme co přinese noc.

3 komentáře:

  1. Přeji brzké uzdravení - na těle i na duši.

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž se připojuji k Amélii a přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,jo - marodění maminek je průšvih :-(, moc přeju ať je líp...

    OdpovědětVymazat