neděle 9. ledna 2011

den 138-9.1.neděle- Neděle jak malovaná.




Vstala jsem brzo,vědoma si ranní návštěvy.A mladé se dařilo.Nakonec přišly a já ještě nebyla převlečená a mladá pořád spala.Proběhlo to v takové rychlosti.Jen se posadila na postely , způsobně pozdravila a byli pryč.Tak a máme to z krku.Snad jen,aby vyúčtování bylo alespoň trošičku v můj prospěch.Když si mě pořád dobírají,že zase netopím.Loni jsem si koupila foťák a klukovi gauč do pokoje.Po snídani jsme se pustily do dodělávání hvězdiček a měsíčku.A následovala instalace.Mladá mi přidržovala a vybírala který dům nalepíme.Předčilo to mé očekávání-vypadá to vážně náramně.Dopoledne uběhlo rychle.Dokonce jsem zahlédla na chviličku i sluníčko.Tak jsem jen omyla nádobí a razily jsme ven.Třeba ho ještě potkáme.No nepotkaly,ale i tak to bylo fajn.Šly jsme se podívat na naší říčku,jak moc se rozlila.Mladá by šla i dál,jak je zvyklá když se vydáme na tuhle stranu.Ale terén není ještě nic moc,tak snad příště.Doma svačina.Já se pustila do žehlení.A už tady byl večer.Mytí,večeře,chystání léků.Jo,jo,zaměstnat potřebuji,abych neměla čas fňukat.

5 komentářů:

  1. Super fotky, prima výzdoba - domečky jsou úžasnééé.

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, krásné! Je super, že je ti líp. Dneska taky budu bojovat činností, doufám...Snad mě předsevzetí neopustí.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné okénko, to se vám bude pěkně koukat ven:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vesničku jsme měli loni taky v oknech,je nádherná,ale letos se mi to nechtělo nějak vystřihovat:-)Super:-)

    OdpovědětVymazat