sobota 29. ledna 2011

den 158 -29.1.sobota - Modelujeme.



Noc trošku neklidná,ale žádná drama.Jen ta ošklivá rýma,ucpaný nos.Zase jsme spaly dýl.A já byla moc ráda,že nikam nemusíme.Až mě to děsí jak se cítím vyřízená sotva se probudím.Dnes jsem,ale vstávala s myšlenkou,že už pomaličku musíme začít něco dělat.Já v domácnosti a mladá něco tvořit,učit se.Dopoledne uteklo rychle a zase jen počítač,malování.Já dělala oběd a trochu poklízela.Odpoledne jsme se pustily do modelování.Spíš to tedy bylo vykrajování.Docela se jí to líbilo.Dnešní modelíny jsou takové měkoučké,voňavé a barevné než si je pamatuji já ze svého dětství.A pamatuji si,že mě to moc bavilo.Jako dneska.

1 komentář:

  1. Prima modelovací odpoledne, tohle Jenda taky zbožňuje. :-) Modelína, to je jeho. :-)

    OdpovědětVymazat