sobota 8. ledna 2011

den 137-8.1.sobota-Bojuji.

Ačkoliv jsme se probudily až v osm byla pořád šílená tma.Nic co by člověka nakoplo.Ale rozhodla jsem se bojovat.Včera jsem se koukla na pár dokumentů o tom jak nevyhořet,jak se bránit.Zaujalo mě protahovat se-pořád.Prý když je člověk pořád ve stresu je jako zvíře připraveno-útočit a nebo utéct.A připraveny jsou i svaly-neustále zaťaté.A to protahování to napětí zmírní.Další bod byl úklid domácnosti.Můj byt je odrazem toho jak se cítím.Když je mi ouvej je tu šílený nepořádek.Nenávidím uklízení,ale tenhle stav mi klidu nedodává.A ke všemu mají zítra chodit vyměňovat trubičky na topení a zapisovat vodu.Taky jsem si napsala plán-každý den něco uklidit,udržovat vše v relativním pořádku.Jenže to chce důslednost a tuhle vlastnost taky postrádám.Taky bych potřebovala pohyb.To co ráda dělám je většinou namáhavé na oči a sedím u toho.Jenže kromě chůze kterou mám ráda a většinou jí mám za den dost mi moc nic nesedí.Možná šlapat na kole,ale to s mladou nejde.No alespoň nějaká zdravotní domácí cvičení.A to plavání musím využívat hlavně pro sebe.Jediná příležitost kdy mladou někdo hlídá a já můžu skutečně pár minut plavat.No hlavně aby mi alespoň něco vydrželo.


Jinak mladá dnes psala na počítači,protože máma pořád něco píše.Tak jsme to využily k učení-nenásilné a účelné.Potom jsme se vrhly na domalovávání městečka.Máme toho dost a musíme čekat až to uschne.Tak zbylo i na odpoledne.Oběd ,úklid a mohlo se vyrazit ven.U nás je to vážně cítit jarem.Tak jsem doplnila zásoby ovoce.Škoda jen,že je všude tak mokro docela bych šla do lesa.Doma svačinka a dodělávání města.Instalovat budeme až zítra.Jsem mírně nervozní- zítra cizí chlapi v bytě!!!!Mladou neustále poučuji jak se má chovat.A já chodím a porád uklízím,aby nebylo vidět co jsem za bordeláře.Na závěr dne si dopřeji koupel.Dnes si to zasloužím.

2 komentáře:

  1. Mám to úplně stejné, jak se cítím špatně, nejsem schopná odvést kus práce...:-(. Odraz vzhledu domu je odrazem toho, jak se cítím. Teď teda nějak nevalně. Řeším to stejně, musím si rozepsat činnosti na den a nutit se k tomu. Jsem ráda,že nejsem sama :-), možná přece jen nejsem blázen ;-)? Těším se na jaro. Až to začně vonět hlínou a bude jasné, že je za dveřmi.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj,na vzduchu,na sluníčku-už jen 72 dní!!!!!

    OdpovědětVymazat