pátek 14. ledna 2011

den 143 - 14.1.pátek - Pořád prší.








Dnešního dne jsem se docela bála.Jak se nám bude vstávat,co si celý den počnu ve městě?Ale ráno nebylo tak strašné i když pršelo.Na zastávce jsme spolu trochu bojovaly na téma-na cizí lidi se nesahá. .Zase jsme nějak dorazily do školy.A já si šla po svých.Vzala jsem si sebou foťák a rozhodla se zabavit se i v dešti.A tak jsem chodila a koukala na svět přes foťák.Louže se zdály hezčí a fotogenické,kapky na stromech romantické,na rybníku tání nakreslilo nádherné obrazy.Zvedlo mi to náladu.I když fotky asi nejsou úplně úžasné,ale mě to bavilo.Strašně moc!!Nikdy bych nevěřila,že takový pošmourný den lze vidět i jinak.A mladá mi udělala taky velikou radost.Byla opět vzorná a ke všemu si užila muziku.Cesta domů už byla radostným zakončením týdne.Ještě jsem ji vyfotila se sněhulákem.Tahle podivnost se tu objevila v době kdy všichni vánoční výzdobu uklidili.Dokonce jsem doma ještě udělala spousty domácích prací.

1 komentář:

  1. Slzičko, nádherné fotky. Ani bych nevěřila, jak JINAK se dá vidět zamračený uplakaný den....

    OdpovědětVymazat