sobota 22. ledna 2011

den 150 - 21.1.pátek - Další den D.

Od rána šílená únava a moje nervozita bez důvodu.Očima jsem postrkovala autobus aby už jsme byly ve škole a abych už byla sama.A tak jsem byla.Pěkně jsem vymrzla a v šatně se dozvěděla,že i dnes zlobila.A kdo zlobil,ten nešel na muziku.Takže byla ještě naštvaná.A já tomu všemu nakonec nasadila korunu.Celý den jsem ji utvrzovala,že přijede brácha.Dokonce sama celé dopoledne sháněla opožděný dárek k narozeninám.Jenže jsem si to neověřila.Jenže jsem nějak zapomněla,že mluvíme jinou řečí,že mezi námi často dochází k těmhle situacím..Až k večeru jsem mu volala jestli je na cestě.Dost se divil.Tvrdit mu,že něco jiného psal by bylo odvážné-protože si sama nejsem jistá.I já se tedy divila a mladá to chudinka nevydýchá.Celý den se těšila na muziku,která nebyla,na bráchu který nepřijel.A ke všemu má dneska matku za všechny prachy.Prostě den D.

Žádné komentáře:

Okomentovat