úterý 18. ledna 2011

den 146 - 17.1.pondělí - Špatná noc a mizerný den.

Nevím co se zase děje.Probudila se o půl 3.Hodinu a půl jsem se snažila ji znovu uspat.Marnost nad marnost.A tak nám den začal zoufale brzo.A bylo to znát.Kupodivu né na mladé,ta s chutí uklízela hračky aby se mohlo jít do školy.Já potřebovala pomoc s oblékáním,chůzí,přemýšlením.Cestu autobusem si nepamatuji.Až chůzi do školy.To už se jí nechtělo chodit.Zbaběle jsem utekla co nejdál od školy.Na chvilku být od ní dál.Ani společnost dnes nezabrala.Mluvení bylo pro mě utrpení.Čekala jsem že ani mladá nebude mít dneska pochvalu.Až na vycházku,kde se jí nechtělo chodit žádné stížnosti nebyly.Na nádraží jsme šly tak pomalinku,že hlemýžď byl oproti nám závodník.Kupodivu náladu má dobrou.Pořád povídá,má chuť jíst,hrát si,ale přece jen je něco divně.Než jsme došly domů stavily jsme se v obchodě.A potom jsem naordinovala klid a odpočívání.Pro sebe i pro ni.Četly jsme si knížky,hrály na počítači.Uvidíme čím nás překvapí dnešní noc a jaký bude zítřek.Dnes tedy nic moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat