čtvrtek 6. ledna 2011

den 135 -6.1.čtvrtek-Tři králové.





Chmury na chvíly zažehnány.Plna energie jsem vstala a do díla se dala.Podle tradic naší rodiny-kterou jsem do synových 9 let nedržela-protože si strašně přál,aby stromeček zůstal až do jeho narozenin-jsem se pustila do rušení vánoc.Odlepila jsem z oken sněhové vločky,sundala věnce ze dveří,rozebrala ten adventní,odstrojila stromeček.Mladá to komentovala  ,,A nemáme vánoce".Zatím co já pracovala,ona také.Samostatně psala a malovala.Chovala se jako já v jejích letech a věčně byla zakoukaná do okna.Toho jejího ptáčka v budce jsem nalepila do okna.Byly jsme to obhlídnout i z venku a vypadá to moc hezky.Potom oběd a odpočinek.Dnes jsem si dala za úkol jít ven.Sama to potřebuji jako sůl.I když ufoukaně a docela zima šlo se.Na dětském hřišti se konala sbírka tříkrálová místní Charity.Byl u toho i hudební program a živý betlém.Mladá zpívala koledy jak o život.Moc se jí líbilo vystoupení dětí z mateřinky a i do kasičky něco málo vhodila.Měly to moc hezké a každý rok je účast větší a větší.Je to takové zvláštní jak se uprostřed sídliště rozléhají koledy.Když nám to venku tak svědčilo došly jsme i na nákup.A doma je potom príma,protože je tu teplo.Z dnešního dne mám dobrý pocit.

1 komentář:

  1. Slzičko, to je skvělý. Myslím, že všichni potřebujeme tenhle "dobrý" pocit zažívat a že nám to dává motivaci k dalšímu :-).Já jdu rušit Vánoce tenhle týden. I když s trochou lítosti...

    OdpovědětVymazat