úterý 18. ledna 2011

den 147 - 18.1.úterý - Zaspaly jsme.

Tedy spíš já.Ani nevím jestli budík zvonil a já ho típla,nebo jsem ho vůbec nenastavila.Pohledu na hodiny jsem nemohla uvěřit.První co mě napadlo,že potřebuji brýle.Ale bylo to tak.V době kdy stepujeme na zastávce jsme se teprve probouzely.Mladé to přišlo strašně srandovní.Tak docela spolupracovala.Jízda autobusem o hodinu později byla přímo exklusivní-žádní lidé.Myslím,že by to nebylo špatné jezdit pořád v tenhle čas.I ve škole z nás měly srandu.Ale prý nás bylo víc,tak asi nějaká vyšší moc zasáhla.Kratší den utekl rychle.A já si vyzvedávala hodné a spokojené dítě.Prý ji to přispání moc svědčilo a byla vzorná.Asi proto měla ve vlaku nezadržitelnou touhu porušovat pravidlo ,,Na cizí se nesahá".Doma krom trochu domácích prací,úkolu už jsme toho moc nepodnikly.Mladá pořád pokašlává.Není to nic moc,ale je to tam.Tak asi zítra vynecháme plavání.I s ohledem na naši celkovou nekondici.Maminka si připadá jak mimozemšťan.

4 komentáře:

  1. Slzičko, já jsem v poslední době v nekondici furt :( ať je líp...

    OdpovědětVymazat
  2. S nekondicí se taky přidávám, od září se počet dní, kdy u nás někdo nekašle a nesmrká (hlavně teda já), dá spočítat na prstech u rukou. Ale se vstáváním to máme poslední dny obráceně, Bartoloměj poslední dny vstává v dobu, kdy první číslo hodin na mém mobilu začíná 5-kou (místo v 6:30), a to je na zabití...

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám,že je nás těch mimozemských civilizací na zemi víc.Holky vydržet!!!

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem to psala na blogu, poslední tejden mám KOPR jako prase..nic se mi s Tygrem nechce dělat..takže si půl dne jezdí s vláčkama a já u něj jen tak posedávám..

    navíc ode dneška mám moribundus nákej, takže představa zítřejšího dne mě lehce děsí....

    I need holiday!!! jako sůl :D

    OdpovědětVymazat