čtvrtek 20. ledna 2011

den 149 - 20.1.čtvrtek - Cizí paní.

Dnes jsme vstávaly s bojovým heslem.Že mladá bude hodná,hodná,nejhodnější.A odpoledne bude počítač.Snažila se opravdu moc.A já chválila a chválila.Jenže jsme potkaly cestou na autobus paní.Občas se potkáme,já ji neznám.Paní je invalidní-někdy na vozíčku,někdy o berlích,ale vždy strašně ukřičená,vyhlížející si oběť se kterou si bude povídat.Třeba o své dceři s 5 dětmi kterou zase vyhodily z podnájmu.Nás si oblíbila.Protože u mladé má jistou odezvu.Že já na její zdravení přes půl sídliště nereaguji,že nespolupracuji ignoruje.A nebylo kam utéct.Naše cesty šly stejným směrem.Tak bylo opět marné mé snažení ,že na cizí se vážně nesahá.Obzvlášť když mají berle.Paní se vlezle sama nabízela a nemínila odejít.Následoval 20 minutový monolog hodící se nad kočárek novorozeněte-kdyby jsme se znaly.Jak je mladá šikovná holčička,jak ji paní má moc ráda.Což mi přijde od cizího divný.Už jsem si i oddychla,že je konec,když zašla konečně do trafiky u zastávky na které čekáme.Omyl!!Samozřejmě,že nás ještě stihla.Tentokrát dávala mladé pohlednici a dál se pro mě odpudivě rozněžňovala.Byla tak sladká,že všichni co tam stáli celé to divadýlko se zájmem pozorovali.Asi jsem zlý člověk.Ale já s té paní mám osypky.A přiznávám se,že před ní utíkám když to jde.Teď se budu zase dál mladé snažit vštípit,že na cizí se nesahá.Ale už ji asi nikdy nedokážu vysvětlit,že i když na nás někdo mluví pořád je CIZI¨.A maminka chce aby to tak zůstalo.Maminka se nechce kamarádit.
Jinak den proběhl v polojasně.Ráno ve škole hodná.Potom šly do divadla,kde první půlku dala.Druhou už nesouhlasila.A taky se jí moc nelíbila vycházka po divadle.Se mnou dobrý.Už žádná paní.Tak si mohla zahrát,za snahu.

3 komentáře:

  1. Slzičko,nejsi zlá. Neznamená to,že když se nechceš bavit s invalidou, že jsi zlá ;-). Paní očividně ráda zneužívá svého "postavení" a lidem je většinou trapně, tak to trpí. V tom případě já jsem ještě zlejší, protože bych jí řekla: nezlobte se, ale já se s vámi bavit nechci...a poodešla bych jinam. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, také nesnáším cizí lidí, kteří mě zastavují na ulici a chtějí se bavit..to je moje noční můra...

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, jestli jsi zlá, jsem taky zlá. Máme takového pána o berlích ve vedlejším baráku. A taky má většinou tendenci se takhle vybavovat. Navíc mám v poslední době pocit, že se musí pořádně napít, aby byl tolik výřečný. :-)

    OdpovědětVymazat