úterý 4. ledna 2011

den 133 - 4.1.úterý-Zatmění slunce.


I když jsem věděla.že má být,dokonce u nás asi i bylo viditelné,než mi to došlo bylo po.Pořád jsem si říkala cože je taková tma.Jinak ráno dobré.Jen já bych brala hodinku navíc.Dopolední školní povinnosti nesla nelibě.Ale něco jsme udělaly.Potom do oběda volná zábava-mladá počítač a já praní.Vzpomněla jsem si,že tu někde mám říkadla podle kterých se malují jednoduché obrázky.Přišlo mi to jako dobrý nápad na další polovinu dne.Jenže já to nenašla a nevzpomenu si ani na jediné.Tak jsme daly oběd.Malou siestu,kdy jsem se opět přemluvila abych neusnula.Následovala zdravotní procházka.Mladá strašně nutně potřebovala nové baterky do žirafy.Je to taková ta hračka pro batolata co hraje a je nerozbitná.Tak jsme koupily i něco málo k snědku.Všude se chovala naprosto vzorně,protože jsem ji vydírala těmi baterkami.Doma jsem vymyslela náhradní program-tvoření.Vyráběly jsme budku s ptáčkem.A aby bylo co dělat zítra okopírovala jsem Dany projekt městečko.Už to mám skoro vystříhané.Mladá se těší jak to dáme bráchovi do pokoje na okno.Sundáme vánoční výzdobu a do jara tam budeme mít město.

4 komentáře:

  1. Holky...vy jste šikulky...taková krásná budka..nechám si ji v zásobě..jako fajn nápad..

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat
  2. Krmítko se vám moc povedlo:-) Na zatmění jsme se dívali, přes doporučovaná CD jsme nic nevideli, jen prostým okem, což se ale prý nemá...

    OdpovědětVymazat
  3. téda, budka je krásná...Mám takovou radost, že se městečko líbí :-)) a teď budu pro změnu kopírovat já. Betulka miluje ptáčky, tak si uděláme taky krmítko :-)

    OdpovědětVymazat