sobota 29. ledna 2011

den 157 - 28.1.pátek - Výprava za potravou.

Noc byla lepší.Mladá se mele,ale spí i když se jí špatně dýchá.Dokonce jsme spaly dlouho.A všechno nám tak strašně nešlo.Tak jsem se po noci bez teplot rozhodla,že návštěvu doktorky odložíme.Přes víkend to nějak zvládneme.Dnes by to ještě byla moc náročná cesta pro obě.Ale vyrazit jsme musely za potravou.Vůbec se jí nechtělo a ani mě ne.Jenže já věděla,že by nebylo co jíst.Rozhodla jsem se jen pro malý okruh kolem našeho bydliště.Je to dražší než v supermarketu,ale nedá se nic dělat.Zelenina,lékárna,potraviny,řezník,drogerie.Dvě dýchavičné,naprosto schvácené bledule.Ale byla hodná a já trpělivá.Jen jsem zase nějak nemohla zapojit mozek.Koukala jsem do regálů a nemohla přijít na to co chci.A tím jsme splnily bojový úkol a myslím,že zase chvilku nevylezeme.Doma se zatím odehrává pořád to samé.Jen s tím rozdílem,že už neusínám.Počítač,malování,v mezi době jídlo.Kupodivu nám chutná.Omluvila jsem ji ve škole na příští týden a vzápětí mi volala učitelka jestli pojede na školu v přírodě.Zatím to moc nevidím.Já se pomalinku srovnávám a ona začíná rýmovat,kašlat.A myslím,že s tou únavou se budeme vypořádávat obě hodně dlouho.

Žádné komentáře:

Okomentovat