středa 5. ledna 2011

den 134 - 5.1.středa-Věčně nespokojená.



Spaly jsme déle,ale svěže jsem se necítila.Všechno mi šlo strašně pomalinku od ruky.Nadšení z toho,že jsme doma začíná opadat.Najednou je den neskutečně dlouhý a je třeba ho naplnit.Spousta prostoru na přemýšlení o nesmrtelnosti brouka a s tím následně spojené pocity ne příjemné.Porád něco mám.Když jezdíme tam a zpátky jsem unavená,když sedím doma upadám do chmur.A to nejsem vůbec společenský člověk.Jen je ten zmatek,schon asi pro mě lepší.Když jsem delší dobu doma chce se mi ven míň a míň.Zahrabávám se v těch svých pocitech a je mi mizerně.A zase se nastartovat,fungovat je šílená řehole. .Dopoledne jsme si zase hrály na školu.Mladé to šlo lépe než včera,ale mě to nebavilo.Potom oběd,úklid.Měla být vycházka,ale mladé se nechtělo a já neměla sílu ji zlanařit.Určitě by se to podařilo,jen mě se nic nechtělo.Jsem zase protivná sama sobě.Pustily jsme se do malování domů našeho městečka.Vybrala jsem vodovky,má nové.Tak zatím jen střechy.Zítra se musím víc snažit.Hýbat se,vyjít ven a hlavně myslet pozitivně.Nebo mě ta chandra nehezká zase dostane.Tak jsem milý Ježíšku si půjčila od mladé mandaly na vybarvování.A vybarvovala a vybarvovala až jsem se z toho vymalovala.Tak snad to nevadí-ještě jich tam spoustu má.A mě je snesitelněji.

3 komentáře:

  1. Taky se nám dnes nechtělo ven... A nešli jsme. Někdy to tak prostě je.

    OdpovědětVymazat
  2. Domečky vypadají parádně. A jestli jste ještě nenašly ty říkanky, co se podle toho kreslí jednoduché obrázky, mám jich spoustu. Můžeš napsat na mail m.potschova@gmail.com ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Domečky se vám moc povedly:-) Já jsem na tom stejně, pokud musím, jedu, ale jak je klid, jsem doma, dopadnu...A mandaly jsou prý léčivé, dobře jsi udělala:-)

    OdpovědětVymazat