pondělí 24. ledna 2011

den 153 - 24.1.pondělí - A zase zima.

Nechtělo se jí a docela dost.Měla jsem chuť jí opakovat,,Já ti to říkala".Snad jediná byla nadšená ze sněhu.Mě radost neudělal.Do školy jsme došly.Se společnicí jsem se vydala do víru města.Pošta,obchody,cukrárna a zase pro ty naše zlatíčka.Nic mi nehlásily,nevím jestli se nic nedělo,nebo se jim mě zželelo.Vydaly jsme se na vlak.Snad proto,že je pondělí,nebo že jsem tak moc už chtěla být doma - půl hodina zpoždění.Byla hodná,ale já trpěla.Jediné štěstí,že jela alespoň MHD a nemusely jsme to šlapat pěšky.Konečně doma.Jídlo a spousta tepla.Taky trochu domácích prací,abych se více zahřála.Zvládly jsme i domácí úkol.A na závěr jsem dodělala křídla.K večeru byla mladá mírně neposlušná.Zase dělala,že mě neslyší,že má jít večeřet,koupat se.A mě šíleně rozbolela hlava.

1 komentář:

  1. Mě taky v poslední době často třeští hlava...ta zima mě ničí...

    OdpovědětVymazat