sobota 15. ledna 2011

den 144 - 15.1.sobota - Trochu delší procházka.



Tak jsme si přispaly.Bylo to fajn.Ranní pohádky a pomalinku něco dělat.Hlavně zavolat babičce a popřát k narozeninám.Je mi trochu líto,že tam nejsem s nimi,ale za chvíly se zase uvidíme.Prázdniny jsou cobydup.Jenže víkendový čas plyne nějak rychleji než ten všední.Tak mám pocit,že jsem nic neudělala.Občas se ukázalo sluníčko.Moc jsem se těšila ven.Mladá ze začátku taky.Pořád povídala,že půjdeme daleko.A chtěla abych vzala i svačinu.To je u nás znamení,že se jde ven na celé odpoledne.Tak růžově jsem to zase neviděla a svačinu nebrala.K tomu jsou potřeba suché lavičky a trochu víc tepla.A tak jsme se vydaly směr centrum.Dlouho jsme tam nebyly.Mladé se najednou příliš nechtělo,takže začátek byl dost protivný.Potom se to trochu srovnalo.Chodily jsme a chodily,zhluboka dýchaly a okukovaly co je nového.Mladá miluje dveře a díky ní si všímám jaké krásné někdy jsou.Na závěr cesta do obchodu,což ji udělalo asi největší radost.A přitom nic nechce,jen jít do obchodu.Jsme příjemně uchozené a vyvětrané.Třeba to bude zítra i se sluníčkem.

2 komentáře:

  1. Venku je krásně, svítí sluníčko...přejeme pohodovou procházku a krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,trochu závidíme,venku je krásně ,ale my opět marodíme(kašel,rýma,teploty)takže si může o procházce nechat jen zdát:-(

    OdpovědětVymazat