úterý 1. února 2011

den 161 - 1.2.úterý - Unavené.



Ačkoliv jsme doma už kolikátý den mladá spí dýl a dýl.Dnes jsem už konečně chtěla dojít k doktorce,aby ji alespoň poslechla.Ale zase se jí dařilo.Je tak šíleně unavená.Celé dopoledne jsme jako by zpomalené.Sice fungujeme,ale žádný zázrak.A to už jsem zařadila do nabídky dne učení.S psaním to celkem šlo.U počítání se kroutila a dělala,že to vidí poprvé.Taky jsme dorazily vymalovávání písmen.Na řadě bude zdobení a přidělávání nožiček.Po obědě jsme odpočívaly u počítače.Pouštěla jsem jí různé pohádky.Hlavně aby chvíly byla v klidu.I přes to zamračeno co u nás je jsme šly ven.Ani mě se nechtělo.Ale čím déle jsme doma,čím míň se hýbe tím je potom její chůze bídnější.Pěkně se celá křivila,ale šla statečně.Neděláme žádné pochody.Jen lehce kolem domu.Dneska to bylo pro housky a noviny.Doma si za odměnu mohla hrát na počítači.Už i ten jsem musela zregulovat a to i sobě.Máme na to minutku.Vysedáváme u toho moc často.Naštěstí zvonění vajíčka respektuje.Potom jsem šla zase tvořit písmenka.Mladé se moc pomáhat nechtělo.Ale o to více nadšeně obdivovala mé snažení.Ví jak mě potěšit.S večerem se zase dostavuje únava.I mladá polehává dřív než je jejím zvykem.Budu tomu muset dát čas.

3 komentáře:

  1. Náádherná písmena...to by se Jendovi líbilo, jen ubavená matka na to nemá čas... Přejeme, aby ty nemoci už brzy utekly a bylo vám líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt jsou písmena super. Jinak se holky vyležte, vylečte a pomalinku... na jaře bude určitě lépe.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná písmenka! Přeju zdravíčko, snad už bude brzo trochu tepleji, sluníčko postrádám...

    OdpovědětVymazat