pátek 18. února 2011

den 178 - 18.2.pátek -Karneval.






Dnešní den byl zcela ve znamení školního a střediskového karnevalu.Mladá o ničem jiném celou cestu nemluvila.Odevzdala jsem ji ve škole a šla si po svých.Pár drobností v obchodech.Kafe v cukrárně.A potom jsem se šla podívat jak jsem slíbila.Muzika duněla celou školou.Mladá běhala sálem tělocvičny stále a neúnavně dokolečka.Zastávky dělala pravidelné.U mě,aby se mi posadila na klín.U tety Lenky své učitelky,aby ji nutila zpívat co právě hrají.A ještě u paní ředitelky,aby jí půjčila mikrofon.Tykadla ji pořád padala a ona si je trpělivě rovnala až jsem ji je odebrala.Byla uhnaná,ale spokojená.Hrála muzika,mluvila do mikrofonu a teta Lenka byla sněhulák.A taky měly ve škole slečny z nějaké školy na exkurzi.Zúčastnily se i karnevalového reje a dětem se moc líbily.Jako bonus si k obědu nechali přivézt pizzu.Cesta dobrá.Jen na mě trochu padla únava.Tak doufám,že noc bude dlouhá.

3 komentáře: