pondělí 7. února 2011

den 167 - 7.2.pondělí-Jaro v zimě.


Ráno jsme začaly raději hned prací,aby nebyl prostor na černé myšlenky.Mladá psala,četla a já úspěšně dodělala písmenka.Udělala jsem i pro neteř a synovce.Jako překvápko k narozeninám.Ale nějak nevím jestli to pro ně už není moc dětinské,jestli se jim neprotočí očička nad tetičkou.Nějak nevím co zdravé,dravé děti potěší.Do oken celý den svítilo slunce a já větrala a větrala.Taky jsem utíkala na balkon,kde jsem byla sama a kde mi do tváře hřálo sluníčko.Po obědě jsme se vydaly na nákup.Nebýt mé alergie na její teď nějak moc křivící se tělo,bylo by to celkem fajn.Kazila jsem to tím svým neustálým ,,Narovnej se!!"Na zpáteční cestě jsem se dokonce zapotila,tak na nás slunce svítilo.Snad bude i zítra slunečno.Snad si to bez nákupu,jen tak nalehko užijeme víc.

3 komentáře:

  1. Ta písmenka jsou móóóóc hezká. Mně bys teda potěšila.

    OdpovědětVymazat
  2. Písmenka jsou náádherná. Jenda by byl v sedmém nebi. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Písmenka jsou úžasná, mě bys taky potěšila. :-)
    A díky za skvělý nápad, možná udělám taky nějaká.

    OdpovědětVymazat