středa 16. února 2011

den 176 - 16.2.středa - Mrazivý den.




Zatím se nám vstává docela dobře.Ještě jsme svěží.V autobuse jsem celou dobu zpívala.Mladá si vybrala knížku písniček z pohádek.Celý den mi zněla v hlavě písnička z Ať žijí duchové-Den je slunečný.A v cílové stanici jsme byly pochváleny paní sedící před námi,že se ji velmi hezky cestovalo.Do školy jsme nesly masku na páteční karneval.Učitelky měly taky radost,že alespoň někdo.Jinak den byl trošičku dlouhý a pro mě mrazivý.Asi jsem odvykla a byla mi docela slušná zima.Procházení obchodů,kafe v cukrárně.A delší čekání.Třída šla na oběd do restaurace tak jsem vyzvedávala později a tam.Mladá byla spokojená,tak snad i hodná.Cesta dobrá.A doma už jen teplo.Dnes bez úkolu.Mladá si dělala ty své kuličky.Donesla jsem ji spoustu letáků.Sbírám je v obchodech už automaticky,vědoma,že je po mě bude chtít.Nakonec ještě chtěla vystřihnout Radka-což znamená písmeno R.A protože se sešla krásná velká písmena tak jsem jich vystřihla víc.Hrály jsme si a učily se zároveň.Reklamní letáky jsou u nás v kurzu.Mladá do nich maluje klubíčka,potom z nich dělá kuličky.A až je taška plná tak třídíme.Jsme prostě ekologická rodinka.

1 komentář: