neděle 6. února 2011

den 166 - 6.2.neděle - Potřebuji pauzu..





Dopoledne jsem se rozhodla pozměnit učení a vytáhla dceři různé skládačky a kartičky.Už je máme moře let a proto jsou už olámané,dotrhané.Při té příležitosti mě napadlo,že by to chtělo obměnit.Nedá se říct,že by třeba zvířata měla úplně v malíku.Ví co je to za zvíře,ale následné přiřazování co žere a kde bydlí je pro ni někdy těžké.Potom znervózní.Raději má kartičky.Mnohokrát nám velice dobře posloužily při dlouhé cestě,čekání.Tam se orientuje lépe.Obsah kartičky jsme si přizpůsobily - prostě na elektriku se nesahá,plavat se smí jen s mámou,na ostatní děti jsme hodné,papírky patří do koše.Takové to proč stejně nepadne.Někdy se i stane,když vidí někoho přecházet mimo přechod tak to komentuje.Je tam i kartička cizí lidé,ale ta nezabírá.Po obědě jsme se zase vydaly ven.Dnes už ne tolik daleko.Začíná na mě dopadat,že jsem pár dní nemluvila s dospělým.Tak jsem taková neklidná.Začínají mě rozčilovat mladé opakovací větičky,utíkám před jejími dotyky,rozčiluje mě že se křiví,že vzdychá - to je novinka,dělá to 2 dny.Pomalinku mi hrabe.A to máme týden před sebou.Potřebovala bych odejít,sama.

2 komentáře:

  1. tuhle ponorku znám až moc dobře....nemohl by mladou někdo pohlídat třeba na půl dne? Nějaká tvoje kamarádka, paní na hlídání nebo tak...

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím na vás...kartičky jsou super..Vašík miluje kartičky. Mě chybí nejen babskej pokec,ale i sluníčko.Úplně ti rozumím. Dva divoši

    OdpovědětVymazat