čtvrtek 3. února 2011

den 163 - 3.2.čtvrtek - Nutička.


Dnešní den začal neobvykle hezky.Mladá mi způsobně oznámila,že už se probudila a ,že mám vstávat.Je zvláštní,že jí to dojde až pár dní potom co mi místo buzení bušila do zdi.Dneska jsem byla celý den za nutičku.To je neodbytná ženská co pořád někoho do něčeho nutí.Dneska to prostě samo nešlo.Nejdřív šla na řadu mladá a její učení.Tuze se jí nechtělo.A pracovat samostatně vůbec.Má raději když u ní sedím.Nějak mi přišlo na mysl,že už mě to ale nebaví.To dohlížení.Takhle bych už provedla prvním stupněm nejmíň pět dětí.Né,že bych si troufla,nebo o tom jen uvažovala.A zatím sedím stále u jednoho a to dělá,že neumí do pěti napočítat.Čert mě může vzít,když předevčírem odčítala a sečítala do 100 a teď se kroutí u sečítání a odčítání do 10.Ke všemu jí stávkovalo pero,tak se pěkně nervila.A potom jsem šla na řadu já.Donutila jsem se konečně dožehlit tu kopu prádla.Zatím jsem pár dní jen prala,sušila  v bytě a tím zvlhčovala vzduch.Žehlit se mi nechtělo.Ale byla jsem na sebe přísná a nakonec jsem to všecičko zlikvidovala.Dopoledne svítilo občas sluníčko.Po obědě se počasí změnilo.Ven jsme šly v chumelenici.A je zase bílo.Dnešní cesta vedla pro nové pero.Vybrala si červené,voní.Netuším jestli to cítí.Ona neumí čichat,přivonět-fouká vzduch ven místo nasávání.Nějak to nemůže pochopit.Tak aby mi udělala radost přidrží si pero u nosu a řekne,že voní.Je na mě prostě hodná a nechce mě zklamat.Ale asi je jí úplně jedno,že má voňavé pero-hlavně,že má nové a červené.

Žádné komentáře:

Okomentovat