středa 9. února 2011

den 169 -9.2.středa - Kontrola.

Nějak jsem se ukolébala pocitem,že je to celkem ok.Dnešní noc mě vyvedla z omylu-zase kašle,zase se jí začíná špatně spát.Vstávaly jsme na budík.Zdárně jsme pořídily sterilní moč a chladným ránem si to mířily na kontrolu k dětské lékařce.Ačkoliv tam moc lidí nebylo,trvalo to dlouho.Bylo tam nedýchatelně.Mladá si stavěla z kostek metro a těšila se až ji sestřička bude číst.Jenže to se dnes nekonalo.Ta naše sestřička tam nebyla.Byl tam záskok.Starší paní co si ji pamatuji když byl syn malý.Nikdy mi nebyla příjemná.Je na ní moc vidět,že takové děti jako je to mé za svou letitou praxi moc neviděla.A hlavně nemá zájem měnit zažitý přístup dřívějšího zdravotnictví.Žádné čtení ani vybavování.Tak ji doktorka poslechla a není to pořád čistý.A zachraňovala situaci a mladé přečetla sama.V pondělí máme dorazit na krev.Docela mě to vzalo.Nějak jsem počítala s tím,že v pondělí už vyrazíme do školy.Teď se mi zase hlavou honí strašáci.Mladá měla slíbeno,že dnes půjdeme do Alberta.Asi,že tam moc nechodíme je to proni skoro svátek.Tak měla radost.A ještě jsem ji koupila DVD Prasátko Pepina.Tak měla vélikánskou radost.Doma oběd a už se nikam nešlo.I když svítilo sluníčko.Koukala na pohádku.A když jsem jí ukázala v blogu Moniky knížku co má taky chtěla číst.Tak jsem si hodinu namáhala hlasivky.O koblížkovi,Sněhurce,perníkové chaloupce,pár encyklopedií a nakonec jsem musela zpívat ze zpěvníků.Taky pořád pokašlávám tak to bylo nějaké náročné.

Žádné komentáře:

Okomentovat