pondělí 14. února 2011

den 173 -13.2.neděle - Odpočívací neděle.


Dneska jsem byla dopoledne tak pilná.Nejenže jsme samozřejmě vstávaly v 7.A tím pádem stihly skouknout spoustu pohádek.Já pilně vyvářela a ještě jsem udělala velkým úklid společných prostor v domě.Po obědě na mě padla ta správná únava.Venku bylo mrazivo a doma teploučko.Tak jsem to nechala být a užívala si synovu přítomnost.Spousta povídání o všem možném.Když si začal balit mladá si rovnala autíčka do řady a mířila do jeho pokoje.Autíčka tam celý víkend nesměly.A mladá to dodržovala-až brácha odjede.Tradičně jsme mu šly zamávat z balkonu.Volá na něho přes celé sídliště.Jsou i lidé co jim to přijde trapné,ale pro nás je to rituál bez kterého syn neodjede.Dnes byla tak natěšená na ty autíčka co pojedou do zakázaného území,že když na něj volala-místo svého tradičního ,,A pěkně se uč!!" volala,,Pěkně si hraj!"Mladej se smíchy podlamoval v kolenou.Uteklo to zase moc rychle.Vždycky mám pocit,že jsem se ho na spoustu věcí nestačila zeptat.

Žádné komentáře:

Okomentovat