pátek 11. února 2011

den 171 - 11.2.pátek - Planety a létající talíř.




Vzbudil mě déšť bubnující do oken.Bylo to zvláštní.Dnes vyjímečně chtěla místo ranního rádia televizi.Potom jsme se pustily do učení se Sluníčkem.Četla,psala,doplňovala.Asi to moc nechápe že jsou i jiné planety,hvězdy.Ale ví,že žijeme na Zemi.Taky jsem zjistila,že neumí hvězdičku.Byl to jeden z úkolů.Tak jsme pilně trénovaly,aby neměla mezery ve vzdělání.Na závěr jsem slepila létající talíř.Líbí se jí.Vždycky když jde do jiné místnosti letí s ním.Škoda jen,že jeho životnost bude kratičká a mě to bude zase mrzet.Po obědě jsme šly na chvíly ven.Hodně a nepříjemně foukalo.A mladá si mou špatnou náladu vzala za svou a mírně mě dusila.To mám za to.Ale už mě to tolik nebolí.Přišla mi SMS od syna,do 6 je doma.Snad přijede použitelný,neskolený nemocí.Abych se mohla nadechnout.Abych mohla utéct.

3 komentáře:

  1. Krásný létající talíř a super hvězdičky.... Jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné,Sluníčko u nás taky jede:-) Doufám, že si přes víkend trochu orazíš, moc ti to přeju!

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní, to se teda povedlo! Musím vás holky dočíst, mám teď pořád nějaké resty...

    OdpovědětVymazat