pátek 25. února 2011

den 180 . 20.2.neděle- Na prázdniny k babičce.



Když své dceři oznámím pro ni radostnou zprávu,že odjíždíme na prázdniny k babičce mám jistotu,že nezaspíme.Nejen,že mi to neustále opakuje,ještě mi to zpívá.A dnešní vstávání bylo příliš brzké.Potom se čílí,že se ještě nejdeme oblékat.A musela si počkat hodně dlouho než jsem zavelela k odchodu.Trochu mě zarazila ta šílená zima.Plno lidí ve vlacích už méně.Hlavně,že jsme seděly a ,že na nikoho nesahala.Přijel pro nás strejda ušetřit nám posledních pár kilometrů.Chvilku jsme na něho čekaly a mladá začala panikařit.Další cestu vlakem, v případě,že by nedorazil razantně odmítala.Naštěstí vše se v dobré obrátilo.Za chvíly už jsme seděly v teple a cpaly se obědem.A potom byl byt babičky plný dětí,rachotu a nekonečného vypravování.Předaly jsme opožděné dárky k narozeninám.Písmenka měla úspěch.Tak a jsme na prázdninách.

Žádné komentáře:

Okomentovat