pátek 25. února 2011

den 182 - 22.2.úterý-Výlet do Olomouce.







Prázdniny bez prázdninového vyspávání.Dnes to bylo v šest.Mladá se opět těšila. Na výlet.Rozhoupala jsem se.Ačkoliv se cítím unavená a venku se předhánějí teploty pod nulou.Nějak mi bylo líto strávit den čekáním,bez aktivity.První část cesty proběhla bezva.Nalehko se cestuje přece lépe.Ohromnou radost měla při jízdě tramvají.Je to sváteční záležitost.Prošly jsme si náměstí.A šly hledat dětské centrum zmiňované v blogu Sárinky.Chvilku mi to trvalo.Mladé už se to přestávalo líbit.Ale já to nakonec našla!!Překonala jsem své obavy,že mě s tak velkým a ještě postiženým dítětem vykážou.Nic takového se nestalo.Personál byl moc příjemný a kupodivu jsme nevadily ani těm maminkám s dětmi.Všichni se na nás usmívali.Asi,že bylo dopoledne byla tam samá mrňátka.A já a má dcera jsme měly tu ohromnou prolézačku skoro samy pro sebe.Byla nadšená,že jsme vylezly až nahoru.A né jednou.Byla nadšená z tunelu,skluzavky.A všechny hračky pro mrňata se jí moc líbily.K odchodu jsem ji musela přemlouvat.Ale dala si říct.Zašly jsme si jako velké holky na oběd a pomalu se vydaly na cestu zpět.Jsem na sebe pyšná.Že jsme to zvládly,že jsme to zažily.Pro babičku bylo mé počínání nepochopitelné.

5 komentářů:

  1. Náádhera!!!! Krásně jste si to užily. Ach...Moje milovaná Morava...Olomouc, kam jsem chodila do školy... Já chci "domůůůů"....

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte,
    zrovna jsme se Sárinkou v tom centru byli ve středu odpoledne,nechybělo mnoho a mohli jsme se setkat :-))Určitě by jsme se navzájem poznali..
    Škoda,příště se můžeme domluvit.Je to tam fajn i Sárinka se tam cítí bezva.
    Mirek,tatínek Sárinky

    OdpovědětVymazat
  3. Terezce čepice sluší:) Taky bych takovou chtěla, ale mám na ní moc vlasů...

    Užívejte prázdniny a nabírejte síly :)

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičko, vy jste byly v Olomouci??? Klidně se příště stavte, rádi vás obě poznáme osobně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Krása..je fajn,že jste si to užili!

    OdpovědětVymazat