neděle 13. února 2011

den 172 -12.2.sobota- Maminčina vycházka.

Mladá nemohla dospat  -brácha je doma.Sice bez kočičky,ale to nevadí.Takže dopoledne jsem strávila usměrňováním mladé,aby mu nelezla do pokoje a počkala až se probudí.Jenže stejně musela alespoň nakouknout,jak brácha spí.Taky si lehnout s bráchou,přikrýt bráchu.Spal docela dlouho a já ho nechtěla budit.Zdárně dokončil další semestr,udělal další zkoušky a přijel si hlavně odpočinout.To bylo radosti když se vzbudil.Doslova se překřikujeme,když si povídáme,protože mladá chce být středem pozornosti.Po obědě,abych neměla špatné svědomí jsme šly na procházku.Svítilo sluníčko a mě bylo líto mladou nevyvětrat.Mladej šel svátečně s námi.Ale nakonec se to nějak zvrtlo-asi se mladé nezdálo,že se jí dost věnuje a začala se vztekat.Tak jsem je doprovodila domů a sama šla na nákup.Po dlouhé době to bylo příjemné.Doma mě čekala pořád ještě naštvaná dcera.Nakonec se jakž tak zklidnila.A já mohla vyrazit na svou vycházku.Měla jsem domluvený sraz s kamarádkou.Nejdřív jsem se stavila u ní,okoukla štěně bígla.Potom jsme se vydaly do restaurace.Spousta povídání,sklenka vína,výborná omeleta.Kámošku braly záda tak jsme to moc nenatahovaly.Ale i těch pár hodin bylo moc fajn.Když jsem dorazila domů vítala mě nadšená dcera.A pořád mi vyprávěla jak jí brácha uvařil večeři,napustil vodu,našel pyžamo.A bude mi to vyprávět ještě spoustu,spoustu dní.

Žádné komentáře:

Okomentovat