úterý 15. února 2011

den 175 - 15.2.úterý - Do školy.


Opět ta známá nervozita mě vyhnala z postele dřív než bylo třeba.Alespoň bylo dost času a všechno jsme zvládly.I tu zimu.Jediná vráska na mém čele je mladá a její brada.Je strašně olezlá.Tím svým slintáním,ty antibiotika to dorazily.Marně se snažím už pár dní ji toho zbavit.Zatím nepomohl heřmánek,mast na miminka.Vypadá to naprosto šíleně,ale tvrdí,že ji pusa nebolí..Jen už je zase protivná,že jí pořád mažu.Odevzdala jsem ji nehezkou ve škole a šla si po svých.Dnes jsem se rozhodla učinit něco pro své zdraví.Opakovaně mám problém s uchem-nijak zvlášť to nebolí,ale pořád mám nepříjemný pocit jako že tam něco je co tam nemá být a připadám si nahluchlá.Netušila jsem,že mi to zabere celé dopoledne.Ke všemu jsem očekávala okamžitý výsledek.Naivka.Dostala jsem recept na šíleně drahou mastičku.Je to na problémy s kůží a pořád mi ji vychvaloval.Tak jsem si řekla,že to zkusím na mladé.Je to prý lepší a dražší framykoin.Snad to zabere.Mladá se první den opět předvedla.Ale až na vycházce.Konečně jsem si prohlédla vysvědčení.A taky se dozvěděla,že výsledky včerejšího odběru jsou velmi dobré.Tak že nic nám nebrání konečně řádně docházet do školy.Cesta byla dobrá-aby taky ne.Doma jsme udělaly úkol a potom trochu úklidu a volné zábavy.

Žádné komentáře:

Okomentovat