neděle 31. října 2010

den 67 - Pouštění draka.

Už je to divný jak spíme dlouho.Něco tak běžného jako si v sobotu přispat a já si nemůžu zvyknout.Zatím co syn ještě spal my s mladou jsme si užívaly společnost kočičky.Hlásí mi kam vlezla,co shodila a sama ji okřikuje když mi žere kytky.Potom jsme tvořily.Už několikrát jsem donesla domů listí z procházky.Až dnes se to uskutečnilo.K dokončení jsem ji už musela nutit,protože se probudil brácha a včera slíbil,že jí pustí motorky na notebooku.Tak jsem se mohla věnovat vaření a praní.Po obědě jsme vyrazili všichni společně pouštět draka.Mladá je vždycky unesená,že jde brácha taky s námi.Samotné pouštění ji moc nebere.Něco jako běhat za drakem ani náhodou.Už po 5 minutách chtěla domů.Protože musela chodit do kopce.Taky chvíly stát bez toho aby se po nás věšela.Takže asi 3 krát sebou flákla,aby bylo jasné jak moc ji trápíme.Když jsme ji chtěli zapojit a půjčili ji draka schválně ho pustila,aby uletěl.Naštěstí moc nefoukalo takže neuletěl.Ale tomu se smála nejvíc.Když jsme draka sbalili a mířili domů rázem byla plná energie a chtěla se procházet.Teď už zase visí na zdi jako dekorace a bude čekat další rok na vypuštění.

Žádné komentáře:

Okomentovat