pátek 22. října 2010

den 57 - Promoce mého syna..

Budík jsem si dala na dřív,abychom dřív vyjely a já se stihla nachystat než vyrazím.Mladé jsem pořád dokola opakovala co se bude dít.Po škole půjde do družiny a ta až skončí přijde pro ní teta ,půjde nahoru,bude si tam hrát,večeřet a spát.Po snídani ji odvedou do školy a já si ji po obědě vyzvednu.Myslím že až ve škole to pochopila úplně.Sice je stacionář ve stejné budově,zůstávají tam i její někteří spolužáci,ale nikdy tam nebyla.Učitelky už na nás čekaly a já mohla vyrazit zpět domů.Tady jsem se jakž tak dala do gala.Lepší už to nebude.Zádrhel nastal hned na začátku kdy bylo zpoždění a já nakonec zůstala trčet na cestě.Vyjela jsem dřív,abych se nemusela nervovat a dorazila jsem tak akorát.Po poledni jsem měla sraz se synovou přítelkyní,která mě odvedla do Betlémské kaple.Jen tak na chvilku se za námi zastavil syn a potom už jsme byly usazeny a čekaly co se bude dít.Bylo to krásné,dojemné,slavnostní.Snažila jsem se fotit,ale byla jsem tak rozrušená,že většina fotek je nepoužitelná.Potom jsem předala dárečky a vyrazili jsme na oběd.Vybrala jsem si čínskou restauraci,protože jsem v ní nikdy nebyla.A taky to bylo myslím dost vidět,protože při placení mě málem oživovali.Aby mě to tak nebolelo popošli jsme kousek dál a dali si kafe a dort v kavárně.Tentokrát platil syn.Objednala jsem si mrkvový dort,protože něco takového jsem ani neviděla ani nejedla.A byl moc dobrý.Doprovodili mě na vlak a já zamířila domů.Až tam jsem si začala dělat starosti o mladou.Ale telefonovat jsem se neodvážila.Abych nebyla za hysterku.Nesmírně unavená,v nesmírném tichu jsem usnula s myšlenkami na své dvě jedinečné děti.

2 komentáře: