středa 13. října 2010

den 49 - Semele mě to?

Ráno oproti včerejšku dobré.Všechno normální až tedy na tu zimu.Ale mladé jsem ukázala námrazu na autech a k tomu se jí kouřilo z pusy tak měla druhé vánoce.Z autobusu to vypadá jako kdyby byl na polích sních.Taky mi to hlásila.Dnes jela opět na koně,tak se těšila.Shodou okolností jezdí pomalu každý týden a ke všemu to ani nemusím platit,protože na to mají peníze z EU.Což je príma i když bych to zaplatila.Dopoledne jsem byla sama samotinká.Ze začátku dobrý-udělala jsem si radost a koupila si čaj s třezalky.Prý to pomáhá proti depresi.Taky jsem pořídila první figurky do mikulášského balíčku a dárečky pro mladou k svátku.Pak se do mě dala zima a strach.Z koní přijela naštvaná-s čím jsem počítala,ale i připočůraná což mě vyrazilo dech.To se tedy nestalo let.Když jsem potom u učitelky zjišťovala jestli se něco nedělo spíš se přikláněla k nastydnutí.Bývá před nemocí dost protivná.Tak nevím.Celý den ji pozoruji-chová se naprosto standartně.Teplotu nemá,kašel ani rýmu.Zítra jsme omluvené,dojdu na neurologii,ale moc si od toho neslibuju.Stejně tam musíme pro léky.Taky máme ještě v plánu úřad.Doma se do mě dala zima,ale šílená.Tak se začínám přiklánět k té viróze.Dnes mi definitivně potvrdili ve stacionáři,že tam může mladá příští týden přespat,abych mohla synovi na promoci.Ani nemám radost.Zase ji budu moc sledovat a nakonec padne den před tím a já nepojedu.Nesnáším nejistotu.Jsem unavená a otrávená.Musela jsem se moc přemáhat abych s ní šla hrát hokej.Chci jenom spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat