středa 6. října 2010

den 43 - A zase plaveme.


Ráno bylo krušné.Pro mě i pro ni.Dokonce mi řekla,že nikam nepůjdeme.Ona která se do školy den co den těší.Ale byla hodná.Jen nějak nevěděla co se sebou-jestli v autobuse jako řídit,číst si,válet se po mě.A jako naschvál mám dnes den kdy mi to není příjemné,mám nějak co dělat sama se sebou.Jen co jsem vystoupila z autobusu telefon,že jsem zapomněla dojít podruhé na sociálku a podepsat nějaké papíry.Takže jsem ji odvedla do školy a sedla na autobus a jela zpátky.Vyřízené to bylo za chvilinku,ale mě se zase honily hlavou myšlenky co ještě jsem zazdila.Je toho dost těch restů co je strkám před sebou ačkoliv vím,že nikdo to za mě nevezme.Už jsme třetí den neviděly slunce a začíná to být znát.Ve škole byla celkem hodná.Učitelka říkala,že všechny děti jsou unavené a zpomalené.Cesta taky dobrá.Dnes mi ani nebyla zima,jak jsem se hnala na ten úřad a potom zpátky na autobus a do školy.Asi začnu běhat.Den mi trochu rozjasnilo zjištění,že máma která se včera podrobila gynekologické operaci je v pořádku.Už se vzpamatovává z narkózy-bylo jí dost špatně.Tak snad to bude všechno už jen lepší.Je toho v rodině poslední dobou až moc.A na závěr středy plavání.Vážně jsem koukala jak se snažila a nechápala jsem,že na to má vůbec sílu.Já jsem akorát zralá do postele.

2 komentáře:

  1. Tak já hlásím souznění:-) I já měla včera úřední den a řešila resty a Jára měl odpoledne plavání. Ale od příštího týdne bude chodit v pondělí, aby stíhal ve škole logopedický kroužek.
    Mamince přeju, ať je po operaci brzy fit! Jo a sluníčko nám taky chybí...

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn něco mít-kam jít,na co se těšit.Jinak díky máma je už zase o trošku lepší.

    OdpovědětVymazat