úterý 19. října 2010

den 52 -Odjezd do nemocnice.

Noc krušná,pro mě.Probudila jsem se uprostřed noci a marně přivolávala spánek.Dokola jsem probírala situaci,možnosti.Výsledek byl,že jsem nereagovala jak bych měla,že jsem to měla udělat všechno jinak.Výčitky,že jsem něco zanedbala,ublížila jí.Strach,že mě sprdnou na tři doby a já tam budu stát jak prvňáček před katedrou.Mladou jsem musela probudit.Naštěstí je pro ni odjezd do nemocnice šíleně zábavná věc.Těší se na děti,pokojíček a je ve svém živlu,když se o ni někdo zajímá.Ve vlaku byla vzorná.Už po cestě jí chodily SMS od tet k svátku.Po 9 už jsme byly v Praze a za chvíly v nemocnici.Rovnou jsem si to zamířila na oddělení,ale byly jsme vráceny na příjem.Dostavovali se pochybnosti jestli jsem to třeba špatně nepochopila a jestli o nás vědí.Na pátek tady bylo docela rušno.Nějaké batole co oblízlo tabletu na mytí nádobí,další co nepřibírá.Nakonec nás doktor z příjmu stejně poslal nahoru,že si nás potom odchytí.Tak jsme byly uloženy-tentokrát pokoj se žábou.Jen co jsem složila zavazadla šly jsme na EEG.Mladá nemá moc ráda když se jí sahá na vlasy,taky bývá problém,aby ležela a nemluvila.Ale dnes mi vyměnily dítě.Měli tam takovou kostku pro miminka-hrálo to,mluvilo.Takže dělala všechno co se jí řeklo šťastná,že může kostku držet v ruce.Jen co jsme se vrátily na oddělení poslali nás k neuroložce.Chvilku mi to trvalo než jsem ji našla.Taky jsem z toho vyšetření byla docela zmatená.Nebyla nepříjemná,ale měla jsem pocit,že každá mluvíme o něčem jiném.Je zvláštní,že jsem celý pobyt měla pocit,že to dokola opakující popisování toho co se dělo nikdo neposlouchá.Až doma po přečtení zprávy jsem zjistila,že mě opravdu poslouchali a i ta neuroložka mě moc potěšila.Odběry,výtěry,moč.Rutina.Protože byl pátek pokoj jsme měly samy pro sebe.Potom dorazil syn studující a bydlící na koleji v Praze.Tak se mladá konečně dočkala gratulací a hlavně bráchy.Ode mě dostala knížečku a puzzle z večerníčkem.Samozřejmě zvítězil brácha,protože koupil autíčko.V průběhu odpoledne se tu zjevovali lékaři a hlásili výsledky krve,moči.Vše relativně normální.Proběhl i profesor.Celý den mě neuvěřitelně bolela hlava.Jak nějak zvlášť na to netrpím dnes jsem i uvažovala o prášku.Večer jsme se koukly na Vyprávěj.Chvilku jsem hladila,ale usnula brzo.Dostala úžasnou postel se zábranami které se šikovně vytáhnou i dají dolů.Něco takového jsem ještě neviděla.A hlavně jsem spala opravdu tvrdě,protože jsem měla jistotu,že z téhle postele nespadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat