neděle 24. října 2010

den 61 - Zataženo.

Sice jsme opět spaly dýl,ale to zamračeno venku člověka moc nepovzbudí.Bylo mi líně.Ale přesto jsem zdolala ten koš prádla,protože by tu strašil kdoví jak dlouho.Mladá dnes měla za úkol třídit ponožky a spodní prádlo.Nedělá jí problém poznat čí je co.Ponožky balím do klubíček.Tak jsem ji to chtěla naučit,ale prsty nemá tak šikovné.Musela jsem hodně pomáhat.Zatím co já vařila ona si hrála na počítači.Po obědě jsme pokračovaly v úklidu.Já ji honila,aby mi sklidila z cesty ty řady aut.Abych mohla vytřít,vysát.Strašně se mi nikam nechtělo.A mladá taky nejevila žádný zájem o procházku.Možná jsme přece jen měly jít,protože psaní úkolu bylo šílený.Měla rozklad čísel a velmi neochotně odpočítávala počet na počítadle.Nebylo jí vůbec rozumět jak se jí ani mluvit nechtělo.Kdybych si byla jistá,že nechápe co po ní chci.Ale ona moc dobře věděla co se po ní chce.Jen se jí to nechtělo psát.Ještě otáčet očima a od zdravého dítěte k nerozeznání.Pomalu se stmívá a mě se chce nějak moc spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat