úterý 26. října 2010

den 63 - Stárneme!

Posted by PicasaBudík jsem měla až na 8 a opravdu až do osmi jsme spaly.Mladá by spala i dál.Vůbec se jí nechtělo.I když věděla,že musíme na rehabilitaci zase dělala,že neslyší.Cesta nám dala oběma zabrat.Tam nahoře nad městem byla šílená zima.Cvičení proběhlo v rámci možností dobře.Dnes jsem se neoficiálně dozvěděla,že naše rehabilitačka od nového roku končí.Ona jde do důchodu.To mě prostě šokovalo.Nikdy jsem nepřemýšlela o jejím věku.Vždycky mi přišla jen o něco málo starší než já.Ke všemu vypadá jako holčička.Bude tam za ní mladá slečna,ale co když to s ní nepůjde?Zvykne si mladá?Zvyknu si já?Domů jsme došly vyzmrzané a unavené.Pozdní svačina,pozdní oběd.A nechuť něco dělat.Zítra toho bude zase až moc tak takový předodpočinek.

2 komentáře:

  1. Milá Slzičko, čtu tvůj blog dnes poprvé. Jsem moc ráda, že jsem ho objevila.
    Jsi úžasná žena. Máš krásnou dceru. Víš to?

    Moji mamky nejlepší kamarádka má syna (36 let) s DMO- zůstal mentálně i tělesně na 9měsících. Vyrůstala jsem vedle něj a tak vím, že i lidé s mentálním hendikepem jsou lidé a od mala mě vedli k tomu, abych je brala co nejnormálněji. Vždy jsem kamarádkám říkala: "Neposmívejte se. Nikdy nevíte jestli se postižené dítě nenarodí také vám."
    A narodilo se mně. A nikdy se nenaučím vyrovnat s těmi pohledy, poznámkami, posměchem. To se nedá naučit. Ale jsem vděčná za to, že jsem měla tu školu v dětství. Tak trochu jsem byla na tu variantu postiženého dítěte jakoby připravená...i když je postižený jinak.
    A díky čtení tvého blogu vím, že jde zvládnout spoustu věcí. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tvůj blog čtu delší dobu a musím napsat,že jste úžasní celá rodinka.I mě pomáhá nakouknout vedle,že to jde nějak zvládnout,poprat se s tím,že nejsme jediní.A to,že se u tvého blogu kolikrát moc nachechtám je moc pozitivní.Díky.

    OdpovědětVymazat