úterý 19. října 2010

den 54 - Dva světy dospívajících slečen.

Osm minut po půlnoci přivezli k nám na pokoj záchranáři 15 letou slečnu.Opilou,pozvracenou,promočenou.Ležela v dešti na chodníku.Musím upřímně říct,že jsem byla ráda,že tomu mladá nerozumí.Zaujali ji záchranáři a potom se dožadovala zhasnutí.Kupodivu jsem se o to trdlo docela bála.Okamžitě mi naskočilo co se jí krom silné opilosti mohlo všechno stát.Taky jsem musela přemýšlet nad sestřičkami.Nic příjemného svlékat ji ze špinavých šatů,snažit se jí pomoci když možná mají chuť ji spíš nafackovat.Ale hlídali ji poctivě,celou noc.Mladá se probudila brzo,protože přece jen tu byl pořád větší provoz.Slečna byla na kapačce a jak se pomalu probírala bylo jí pěkně špatně.A tak jsem přemýšlela jestli bych byla schopna rozumět,zvládnout,vychovat zdravou slečnu.U mladé mám přece jen jistotu,že mi nebudou v noci volat z nemocnice,že tu mám opilou dceru.Nemusím se bát kde se toulá.Dopoledne za ní přišla máma a později otec.Tak jsem se snažila zdržovat se co nejvíce mimo pokoj,aby si to mohli v klidu vyříkat.Celá ta rodina na mě působila ohromně dobře.I z mladé se vyklubala rozumná mladá dáma,žádný spratek.Myslím,že jí to ponížení co se jí dostalo snad bude stačit.Ono probudit se v 15 skoro nahá,s plínkou na kapačce to je síla.Celý den každému odpovídat co dělala,co pila,s kým,kde.A když se probrala úplně uviděla nás dvě.Na mladou byla moc milá což mě tedy docela dojalo.Odpoledne jsme zase vyrazily ven.Nemocnice je kousek od Nuselského mostu a mě ten most fascinuje.Tak jsme se tam byly kouknout a potom do nedalekého parku.Udělalo se pěkné odpoledne a bylo to moc fajn.Dnes se jí i víc chtělo chodit.Navečer ještě přišel mladej.Tak jsme řešili všechny alternativa kvůli té promoci.Dali jsme si instrukce co a jak.Prostě rozhodne pondělí.Dneska se usínalo skoro samo.To asi těma zážitkama.

2 komentáře: