středa 27. října 2010

den 64 - Protiva protivná.

I dnes jsme spaly trochu dýl.Já se probudila s bolestí hlavy-zřejmě jsem včera prostydla.Nikam se mi nechtělo,ale musela jsem.Naštěstí vykouklo i slunce a bylo to docela příjemná dopolední procházka.Byly jsme okopírovat zprávu z nemocnice a zanést ji dětské lékařce.Aby byla v obraze,kdyby něco.Nikoho tam neměla a tak nám hned udělala 17 letou prohlídku.Pozvánku jsem potom našla ve schránce.Tak jsem ušetřila den.Mluvila jsem s ní i o té neurologii v Krči.A výsledek je,že 2 ze tří lékařů doporučují hospitalizaci a překontrolování na neurologii.Už s tím pomalu začínám počítat.Doma oběd,úklid,hraní na počítači.A ačkoliv je volno máme dnes plaváníhttp://www.cestazivotembb.cz/.Spíš právě proto.Bylo tam moc lidí.Některé ani neznám,protože plaveme 2 dny v týdnu.Bylo to kvůli focení pro sponzori,aby se nás sešlo dost.Mladá byla jak utržená ze řetězu.V šatně potom plakal chlapeček a ona ho pořád pozorovala.Dřív když plakalo dítě tak skoro panikařila.Později jsem ji naučila,že má miminku zpívat.Když přestalo brečet byla nadšením bez sebe.Ale dnes když mu zazpívala a on se utišil normálně ho Začala píchat prstem.Aby zase brečel.To mě strašně vyděsilo.Nikdy nikomu neubližovala.Tak jsem ji v tom šoku střelila výchovnej pohlavek.A domů jsem si vedla protivu protivnou,která mi to pěkně vrátila.Ještě hodinu po příchodu domů provokovala kudy chodila.Moje hlava.Vezme si dva míče a bouchá s nimi o sebe.Když byla menší a více vzteklejší brala si kostku a mlátila do topení.Sousedi nás milujou.

Žádné komentáře:

Okomentovat