čtvrtek 21. října 2010

den 56 - Bezvládí.

Tak dnes opět škola.Z těch změn máme neklidné spaní.Já nemohla usnout a k ránu mě budila mladá.Kupodivu fungujeme.Mám v hlavě a pro jistotu i na papírku co všechno musím zařídit.Mladá jde do školy a já na schůzku s ředitelkou a vychovatelkou ze stacionáře.Domlouváme podrobnosti předání,zvyklosti mladé,dávkování léků.Byla jsem se i podívat do pokojíčku.Mají to tam moc hezký.Všechno ve dřevě,jasné barvy.Může si vzít i oblíbené hračky.Vyrážím do města.Musím pořídit dárečky.Synovi k promoci a jeho slečně k svátku i promoci.Do toho zaplatit pobyt v nemocnici,něco k večeři.Penízky se zoufale kutálejí a to mě docela děsí.Ve škole byla hodná a cesta taky šla.Doma nastalo naprosté bezvládí.Já zase znervózněla.Běhám bytem a balím dceru,balím dárky a píšu přání.Mladá se vrhla na svou oblíbenou činnost kdy vytahuje prádlo ze skříně a skládá ho na hromadu.Jediné co jsem ji dokázala naučit je,že má povolenou jen jednu se sezonními věcmi a všechno si to tam zase nastrká zpátky.Jednou jsem vyslechla i názor,že by to dotyčná nesnesla.Já jsem zase ráda,že má něco čím je zaujata a já se můžu v klidu nervovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat