pondělí 11. října 2010

den 48 - Něco je špatně.


Ráno jsem se nemohla probudit a mladá na tom byla podobně.Ke všemu jsem zase cítila to podráždění v sobě.A když jsem vyšla z koupelny a uviděla ji sedět v křesle jak si okusuje jazyk a tupě zírá bylo mi jasné,že máme problém.Bereme léky na epilepsii,když byla malá tyhle stavy mívala.Ale už pár let se to neobjevilo.Za chviličku to odeznělo a ona dál pokračovala v oblékání.Je podzim,moje dcera dospívá a já slyším slova neuroložky,že se to může zhoršit.Tenkrát,ale byla malá a já ji unesla v náručí,ale co budu dělat teď když se mi začne kácet na ulici?Těšila se do divadla a na to jak budeme čekat u divadla na děti.Já se netěšila,protože mi byla šílená zima a protože jsem věděla co bude.A bylo.Spousta natěšených dětiček mířících do divadla si nás prohlédlo,pár se několikrát otočilo,další si ukázali prstíčkem a dokonce se i zasmáli a vypustili pár pro mě milých poznámek.Má ranní dávka ponížení mi vystačí na celý týden kdy se budu cítit mizerně a kdy budu potlačovat chuť mlátit dětičky hlava nehlava.Posted by PicasaJsem hnusná já vím,ale už mě nebaví být chápavá,tolerantní a nad věcí.Né dnes když mám strach o své dítě,nevím co bude a jestli jsem schopná to zvládnout.Den utekl rychle,bohužel ani společnost mi nedala zapomenout.V divadle zlobila jen chvilku a potom ve škole dobré.Cesta domů taky.Vezla jsem si tašku oblečení od kamarádky a těšila se jak to mladé vyzkouším a jak bude mít krásné oblečení.Legrace je ,že jsou to věci po 20 leté slečně-tak je hubená,že to dcera obleče.Já můžu jen tiše závidět.Doma jsem ji trochu ostříhala-už ji to lezlo do očí.A potom jsem z ní udělala modelku-převlékala jsem ji a fotila.Moc se jí to nelíbilo a moc se mi to nepovedlo.Spolupracovala jen proto,že jsem jí k tomu pouštěla muziku.Modelka z ní nebude a ze mě fotograf.Ale pěkně jsme si pohrály a já se uklidnila.Tak snad zítra bude líp.

3 komentáře:

  1. Moc přeju, ať je zítra líp!Čím jsou děti starší, tím víc je bohužel jejich postižení vidět. Ještě si to neumím zcela představit,co a jak bude, ale už začíná přituhovat i u nás. Nezbývá nám, než se naučit neohlížet se na okolí...Je mi jasné, že se to lehce píše, ale v reálu je těžké, až skoro nemožné.
    Epilepsie je neřád, moc přeju, aby se záchvat neopakoval!
    Pěkně jste si vylepšili den,slečnu modelku obdivuju, že se několikrát převlékala. A má pravdu, bez muziky by to nešlo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi úzko, jen si to představím. Úzkosti už mám delší dobu a to bude Bětce teprve pět. Nesnáším ty pohledy, cítím se trapně a hloupě, rudnu a potím se...Lidi kolem sebe bych taky tloukla. A to ještě tak nevyčníváme. I tak to stačí. Když jedu s reha kočárem, připadám si jako exot. Exot v ZOO. Jak to chápu a jak se toho do budoucna děsím ještě víc. Ale to jsem tímhle komentářem moc nepomohla,že? Nějak poslední dobou ztrácím optimismus...

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy je to šílený,ale jsou dny kdy jsem silnější a nedám se rozhodit.Ale asi nikdy nebudu umět nevidět a neslyšet.

    OdpovědětVymazat