čtvrtek 14. října 2010

den 51 - A všechno je úplně jinak.

Dneska pro změnu vstávala moc brzy.A mě už všechno co se nějak vymyká je podezřelé-blázním.Cesta šla,vezly jsme čokoládky pro děti,protože zítra má svátek a nebudeme.Vysypala jsem na učitelky všechny své starosti a zbaběle utekla alespoň na chvilku na ně nemyslet.Jenže bylo tu ještě to volání panu profesorovi.Napodruhé jsem se dovolala vychrlila co se děje,co neuroložka.A on na mě taky vychrlil,že máme okamžitě přijet.Jediné na co jsem se zmohla bylo ,,Zítra,zítra"Naštěstí to vzal.Teprve teď mi docvaklo,že to nemusí být jen epi a rozklepala jsem se jak ratlík.Do toho volala syn co po mě chtěl potvrzení za sociálky a já to včera zazdila.Byl histerickej a protivnej,že mi to říkal.Já vím,ale já teď nějak nefunguju.Naštěstí volal za chvíly zpátky,zřejmě mu docvaklo jak na tom jsem a že si pro to na otočku zajede a potkáme se doma.Ve škole byla hodná,prý velice,že si mohla půjčit hudební abecedu.Dostala od učitelek dárek.Cesta taky dobrá jen já už přestávám fungovat.Doma na nás čekal syn.Po dlouhé době jsme ho viděly.Podstatné,že jsme si to hlavní řekli a zítra si dopovíme zbytek.Máme zabaleno.Za krkem mi sedí balvan.Měla bych se uklidnit.Na paniku času dost a hlavně zhluboka dýchat!!!

5 komentářů:

  1. Držím palce, ať je všechno ok! Někdy je těch starostí moc a ty to máš těžké, že jsi na všechno sama:-(
    Terezce přejeme všechno nejlepší k svátku!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný blog, našla jsem ho díky Monice, jste statečná, tak statečná...myslím, že jsme se potkali u prof. Zemana jednou v čekárně (pamatuju si dcerku). My máme zatím metabolickou poruchu nespecifikovanou-nenašli, co se to děje. Ale děsím se z toho pořád - tyhle nemoci jsou tak zákeřný, nikdy bych nepomyslela,že se nás to bude týkat. Betynka je sice ještě malá, ale přesto k vám budem nakukovat :-) hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Dano děkuji,nevím jestli je pro nás potěšující,že si nás pamatujete :)V diagnoze dcery jsou také stále nejasnosti,objevují se nové,neplatí staré-ale musím říct,že věřím,že dělají co umí,stále jim věřím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se konečně dozvěděla že ta mladá je Terezka, i když pozdě, gratuluji.

    OdpovědětVymazat