pátek 22. října 2010

den 58 - Zase spolu.

Spala jsem opravdu dlouhým a vydatným spánkem.Tohle vzrůšo posledních dnů,přesuny z města do města,houpající se emoce od strachu,úlevy,dojetí.Naštěstí jsem si natočila budíka jinak bych nevstala.Nožičky mě bolely,podpatky nic pro mě.Po 10 už jsem stála na autobusáku a čekala s nákupem na odvoz za dcerou.Cestou jsem ještě koupila fixy co jsem slíbila.A protože jsem věřila,že to proběhlo dobře mimořádně jsem koupila větší.Byla hodná,pěkně spala,nezlobila.Z vycházky přiletěla nadšená,že mě vidí.Tak to všechno dobře dopadlo.Až na tu šílenou zimu paráda.Cesta domů dobrá.A doma už jen odpočívat a nevystrkovat nos ven.Volala jsem naší neuroložce,že jsme přes víkend ležely v nemocnici a že je EEG čisté.Stejně chce abychom do té Krče jely.Pro sichr.Nějak nevím co s tím.Budu vypadat jako,že jdu proti názoru profesora.Zase svou neuroložku chápu-vyřídí nám přednostní přijetí a já to potom stornuju.Nechce se mi zase do nemocnice.Sotva jsme přijely,než se srovnáme můžeme balit znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat