sobota 23. října 2010

den 60 - To jsme holky šikovný.

Sobotní ráno začalo později,dařilo se nám.Odpočinutá,nasnídaná jsem se pustila do úklidu.Zoufale tu na mě všechno křičelo.Mladou jsem taky zapojila.Vydrhla si svou lavici upatlanou od fixek,voskovek a bůhví čeho ještě.Potom oběd.Mladá hrála na počítači a já se dojímala u Dívky s mušlí.A zase něco poklidit a vyrazit ven.Chybějí nám brambory a došel cukr.Hezky nám svítilo sluníčko.Mladá byla vzorná.Zastavily jsme se na hřišti.Potom ji zaujalo reklamní auto stojící na parkovišti.Doma svačina a konečně jsem vytáhla malování podle čísel.Moc nadšeně se netvářila.Sice udělala a i chápala co se po ní chce,ale radost moc neměla.Snad ji to příště zaujme víc.Pouštíme si hudbu.Za okny tma a mě už se nic nechce.Ten koš prádla dělám,že nevidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat