neděle 10. října 2010

den 47 - 10.10.2010


Magické datum a hned od rána se děly divné věci.Né,že neznámé,ale už to tu dlouho nebylo a já ráda zapoměla.Budíček o půl 6 a dost protivně-bušila do zdi.Zřejmě vyspaná a naštvaná,že maminka není k vzbuzení.Zanechala jsem ji macešsky svému osudu a za zvuku nekonečné písně-cosi o veliké hromadě jsem se propadla zpátky.Druhé setkání už bylo příjemnější.Po protivné holce ani stopy.Jako pilná hospodyňka jsem se dala po snídani do žehlení,následně vaření.O půl 11 přestala jít elektřina.Mladá to vždycky nelibě nese-má pocit,že s tím něco udělám.Nehraje jí rádio,což je průšvih-hudební kulisu potřebuje ke všemu.A protože to trvalo docela dlouho to ticho tak začala reagovat po svém.Posbírala všechny své hudební hračky a pořád dokola,nejlépe tři naráz pouštěla.Docela šílené.Tak jsem ji odvolala a pustily jsme se do domácího úkolu.Dnes to byla matematika-sčítání a odčítání do 20.Pomocí počítadla k tomu nějak dojdeme.Oběd byl pozdní protože nás zprovoznily až po poledni.Myslím,že Čez hodně lidem rozhodil neděli a sváteční oběd.Po obědě úklid a šlo se ven.Cesta mířila opět do obchodu-mám pocit,že jenom nakupuju a to jsme tu dvě.Aby to bylo trošku jiné vzaly jsme to přes hřiště.Je nové,spousta věcí není pro nás-většina,ale mladá to má ráda.Já méně.Po dlouhých letech strávených na pískovišti mám alergii na dětská hřiště a asi hlavně děti na něm.Nákup proběhl dobře.Chodíme do Kauflandu.Mají tam zverimex.Za dobré chování se chodíme dívat na králíky.Teď jim tam přibyl papoušek a on skutečně mluví.Taky tam rozšířili pekárnu a udělali občerstvení.Dlouho jsem jí slibovala,že si tam půjdeme sednout.Tak dnes jsem to splnila.Jsem prostě hodná maminka.
Posted by Picasa

Žádné komentáře:

Okomentovat